Imperial POS & Retail – Standard

999.00 lei

  • Licență frontoffice + backoffice
  • Update gratuit
  • 30 zile suport platinum
  • Compatibil Windows 7,8,10
  • Vânzare pe bază de scanner cod bare
  • Contabilitate primară completă
  • Emitere facturi/chitante/avize sau proforme
  • Preluare automată a greutății
  • Autentificare cu parolă/card
  • Compatibil cu afișaj client led
  • Folosire diverse modalități de plata
  • Generare coduri de bare
  • Tiparire etichete raft si produs pretaiate A4
  • Compatibil cu scannere multiple
  • Discount pe articol, bon
  • Export in contabilitate
  • Raportare detaliată
  • Fidelizare clienți (standard: 1000 clienți)
  • Lucru în rețea
  • Configurare rapidă

SOFT GESTIUNE CU LICENȚĂ

Acest soft de gestiune magazin, soluția ideală pentru informatizarea oricărui tip de magazin (alimente, îmbrăcăminte, magazin piese auto etc.), de la mici afaceri familiale până la supermarketuri. Este un soft complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor vânzării.

Acest soft este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente pe piață. Soft de gestiune magazin Imperial POS & Retail se adaptează la nevoile magazinelor printr-o serie de module adiționale care pot fi instalate: fidelizare, pontaj, legume-fructe, cântar self-service. Compatibil cu scannere cod bară pistol, sau omnidirecționale, iar pentru cei cu pretenții cu scannere încorporate în masă, cu cântar. Opțional se poate adapta și un sistem de fidelizare, bazat pe carduri, pentru a acorda discounturi și alte promoții clienților dvs.

AVANTAJE SOFT DE GESTIUNE IMPERIAL POS & RETAIL

Soft de gestiune magazin făcut cu suflet de către persoane cu o vastă experiență în programare.
Creat împreună cu contabili cu experiență.
Deoarece este foarte important să fiți la zi cu legislația și cu tehnologia vă oferim update gratuit.
Pentru a facilita descoperirea tuturor facilităților oferite de acest program, vă oferim 30 zile suport gratuit remote sau telefonic.

Acest soft de gestiune magazin a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine. Scopul este gestionarea unui magazin simplu și eficient. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune. Acest soft gestiune este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente și perfect adaptabil cerințelor comercianților mici și mijlocii.

 

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Imperial POS & Retail – Standard”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *